top of page
My Pick:
Daha sonra tekrar deneyin
Yayınlanan yazıları burada göreceksiniz.
Search By Tag:
Stay In The Know:
Henüz etiket yok.

MİA ORGANİCAL

Geçenlerde kapıma çok güzel bir paket geldi özenle hazırlandığı her halinden belliydi..

Bu güzel paketin içerisinde kişisel bakımımızda sürekli kullandığımız ürünler bulunmaktaydı.

Gündüz kremi, gece kremi, saç kremi, şampuan ve niceleri.. Bu markanın en önemli yanı tamamen doğal içerikli olması ve %100 doğal seltifikalı bir marka.. Benim bu ürünler içerisinde en sevdiğim 2 ürün vardı. Biri;

Göz çevresi bakım kremi.. Göz altı morluklarıma özellikle çok iyi geldi.. Normalde hassas göz çevresine sahip biriyim ama iritasyona sebep olmadığı gibi nemlendirmeside iyi seviyede..Kesinlikle tam boyunu en kısa sürede sahip olacağım.Diğeri ise organik argan yağı;

Bu %100 pure argan oil'i ben gece cilt temizliğinden sonra nemlendirici niyetine uyguluyorum. Sabah yumuşacık bir cilt ile uyanıyorum. Her gün kullanınca belki yağlı ciltler sevmeyebilir ama kuru ciltler için uygulayabilirsiniz. Ben genel olarak sevdim teşekkürler Mia Cosmetics..


bottom of page